there´s nothing that i wouldn´t do to keep you satisfied.

är hemma hos min baby just nu.snart ska vi till konsum o handla käk o sen ska vi till mig o laga maten:p
casper-älsklingen kommer hem snart oxå<3
har saknat min lilla prins!

förut så fixade vi biljetter till östersund oxå..
jag,casper o martin åker upp på fredag:) älskling har tagit ledigt en vecka för att kunna följa med<3
då blev jag skit glad!det ska bli galet kul att komma till min mamma o bäjsan!o min waffen oxå<3

i helgen har det varit helt ok.
va i grums o drack i fredags.första gången som jag drack sen halloween.
är inte förtjust alls i att dricka för stunden men det fick det bli iaf^^
träffade saxen i grums. det va därför vi åkte dit oxå.martin har inte träffat honom under hela tiden som vi har dejtat/varit tillsammans. vilket är sen i oktober...
en timmer efter att vi kom dit så kom sara oxå.det va kul^^
vi lakrtis-shottade massa o pussades lite granna:P

vi hamnade på hotellet en sväng oxå..
det va så där..
 på väg till hotellet sa martin gulliga grejer till mig:D
bland annat så gick han o va deppig för att han inte hade tagit med sina öl från lägenheten som vi va med o då sa jag att jag hade gjort det.då kramade han mig o sa:" har du tagit med dem??!du är fan världens bästa flickvän!jag ska alltid ha med dig när jag dricker!"
 sen så började han planera våran förlovning<3

när vi tillslut kom hem så sa jag att jag älskade honom(ovanligt:P)
o då sa han: "jag älskar dig oxå,kommer aldrig att kunna älska någon annan än dig.. om jag skulle göra det så är det bara om jag blir tvingad)
det tyckte jag lät lustigt:P

jaja..allt är fin fint iaf.är fortfarande pirrig i magen,och så är jag skit nöjd!



I look at you and my blood boils hot, I feel my
temperature rise
I want it all, give me what you got, there’s hunger
in your eyes
I’m getting closer, baby hear me breathe
You know the way to give me what I need
Just let me love you and you’ll never leave










SKULLE DU HELLRE:
1. Pierca näsan eller tungan? - båda^^ har redan dessutom
2. Vara seriös eller rolig? - Olika,beroende på humör..
3. Dricka röd eller grön mjölk? -  grön!
4. Tatuera dig eller göra piercing? - bååååda!

SVARA ÄRLIGT...;
1. Tycker du om någon? - Japp<3
2. Sol eller måne? - Solen kanske?
3. Vinter eller sommar? - olika. vinter e mysigt men kallt o sommar är varmt o gottit men jag har miljoners olika allergier som poppar upp på sommaren:S
4. Vänster eller höger? - höger..
5. Soligt eller regn? - Sol ffs!
6. Vaniljglass eller chokladglass? - choklad!

OM DIG;
1. Hur mycket är klockan just nu? - 13.33
2. Namn - Nina
3. Vart vill du bo? - vet inte.
4. Hur många barn vill du ha? mellan 2 och 5
5. Vill du gifta dig? -  Japp
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - olika
7. Har du ätit sushi? - lite granna..
8. Favoritglass? - fever for chocolate^^
9. favoritmat rätt? - mat är gottit så jag vet inte..
10. vad är du i stjärntecken? - Oxe
11. Silver eller guld? - Silver
12. ögon och hårfärg? - Ögonen:gröna.Håret: svart o grönt.
13. vispgrädde eller chokladsås? - Vispgrädde
14. Humör? - Good??

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA;
1. Sjungit? -  Lite:P
2. Blivit kramad? - Ja<3
a. Känt dig fånig? - lite granna.kollade på en film igår o blev lite känslig.
4. Saknat någon? -  Ja. Min lilla pojke som är hos sin pappa under helgen.
5. Dansat galet? -Nope...
6. Klippt håret? - Nope..
7. Gråtit? - Njaaaa. snyftat lite..(filmens fel)


GREJER;
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej
2. Har du en hund? - japp.fast han bor hos min mamma nu.
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med någon.
4. Tror du på spöken? - Ja då.
5. saknar du eller älskar någon just nu? - Japp.massa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0