måndag...

sitter hemma hos baby o glor. har tagit in posten o hämtat ut våra biljetter till på fredag när vi beger oss till mammsen..
ska snart hem igen.kimsi kommer kanske bort till mig sen.har inte träffat henne på evighet så det ska bli kul^^

just nu pratar jag med sara i mobilen,pratar om filmer o sånt..
ska kanske ta med mig en film dit sen o kolla om den funkar på hennes DVD.

vill att klockan ska blir 5 så att bejbii kommer hem från jobbet,då ska jag pussas:)


har inte så mycke att skriva just nu faktiskt..'
förutom att kimsi skickade ett sms till mig nyss. hon får skjuts till mig snart.
så jag ska traska hemåt alledes soon!



älskling målade en teckning igår:P
detta är tydligen vi.hehehheheh!




vi för snart 3 år sen^^
lite skillnad på oss:P

JAG ÄLSKAR DIG MARTIN!<3




22



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0