idag bär det hemåt:/

det har varit riktigt mysigt att vara här tycker jag.
blev bara bättre av att jag hade båda mina pojkar med mig^^

igår så bastade jag o martin igen.va ute med waffen precis innan o då blev jag liiite kall.
det är skit mycke snö här uppe.. vintern i jämtland är fan så mycke finare än hemma i karlstad.

snart åker vi hem:( vårat tåg går 20.50 från östersund.

och sofie,jag fick en till mobil^^
(ska bara fixa upplåsningen av den andra så blir det goodi^^(

har visserligen en cool mobil som jag fick av bejbii för ett tag sen men den är lite lurig:/
kom på att jag har ganska många telefoner:P


fick ett sms förut som jag blev rätt brydd på?

jaja,fuck it.
nu ska jag dubbelkolla min packning,gå till affären o handla mat,laga mat,promenera lite med waffen och så ska jag hinna umgår med bäjsan innan det är dags att dra iväg.
ska tvinga med mig martin till affären oxå..




33










HIHI!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jädrar anamma! Du är ju som en mobilholk ;D

2009-01-31 @ 14:21:18
URL: http://sugarskin.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0