"I min värld är alla ponnys och alla äter regnbågar och bajsar fjärilar"

det hade min kära vän sandra från gbg skrivit i sin bdb.
det tyckte jag va gulligt^^

hehe.


just nu sitter jag o väntar på min baby..
han skulle förbi sina föräldrar efter jobbet o hämta sina täckbyxor o sen kommer han till mig^^
sen ska vi packa massa grejjer. ska ju åka till mammsen och bäjsan imorgon:) casper är helt till sig angående morgondagen.

jag har planerat massa grejer för tågresan:)  (inget ovanligt)
vi ska sova i värsta fina kupéen oxå^^


jag älskar att åka tåg:)
casper: "nämen mamma!vad är det där?"*pekar väldigt hetsigt*
jag:"det är gardiner."
Casper: "gardiner?!hmm.ojsan då!"



nu sitter casper i mitt knä och ojjar sig över ett "jätte stort" sår på ena fingret.
gullungen min<3 och nu började han prata om att embla tydligen är liten och sover:P


Ooooh!igår köpte jag en ny piercing tång av marthe oxå^^
fina grejjen!:D




25

grattis till min styvmoder carina som fyller 39 idag^^
 

idag fyller carina 39,
den 18 februari fyller syster wikky 19
den 15 mars fyller lillebror Johan 14
den 16 mars fyller casper 4<3
den 9 april fyller lillasyster Mimmi 10
den 13 april fyller pappa 43
den 11 maj fyller jag 22.
den 17 juni fyller mammsen 41
den 8 september fyller bäjsan 40
den 8 oktober fyller bejbii 22<3
och så har jag en dum jävla storebror som fyller år någon gång. tror det va i september,I don´t give a shit.


nu har vi nääästan bestämt förlovningsdatum oxå<3<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Säg inte att ni ska förlova er på Alla hjärtans dag! :(

2009-01-25 @ 01:59:15
URL: http://sugarskin.webs.com/
Postat av: Karoline

När ska ni förlova er?

2009-02-16 @ 10:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0