är i jämtland nu^^

sitter hemma hos mammsen. det är sjukt skönt att vara här!
martin är sitter i köket o prylar med sin dator och casper sitter bakom mig o grejar med sina leksaker.

igår va det rätt kul,jag o martin skulle gå ut med waffen o då va jag super smart o tyckte att jag skulle ta sparken med mig(vilket jag gjorde) så efter en liiiten stund tyckte jag att martin skulle sätta sig o då blev det tungt men så fick waff för sig att han skulle börja dra så vi åkte ivåg i en jävla fart:P
när vi va klara med det dära så hade jag lyckats få snö i antiktet typ 3 gånger av martin o blev typ mulad en gång><
då gick vi tillbaka hit o efter en liten stund så bastade vi^^
(jag o martin bara)
det va gött.kändes itne särskilt sexigt bara.svetten rann från oss:P
sen blev det att ta på myspyjamas o bädda ner oss i soffan o äta glass. *götti-götti*

jag fick några fina julklappar oxå^^
kände mig lite bortskämd..'
fick en jätte fin cyber-shot kamera,en ny mobil,en ed hardy huvtröja o lite småsaker.
snäll mamma o bäjsan:)

nu ska jag gå ut o kolla hur det går för martin.

Bye bye!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-27 @ 11:13:39
Postat av: linnéa

är det snö där uppe

2009-01-27 @ 11:14:26
URL: http://linneaaz.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha! Hundsläde ^^

Men.. En ny mobil? Igen?? Eller de kanske tog tillbaka den vi inte kunde fixa? òO

2009-01-27 @ 16:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0