tråååååkigt!

vad fan ska jag göra idag då?
försöker få tag på sofie men hon sover nog..
SÖMNTUTA!!!!!


igår så va jag på konsum o handlade.kom hem till sweety.lagade mat. kollade på tv med casper,då somnade han på mig! lade honom i hans säng o sen kollade jag på baby på tv o "råkade" vara lite snuskiga^^  ♥

om man bortser från det som jag nyss skrev så hände inte mycke alls. va hemma hos martin hela dagen o lillen va hemma från dagis. tyckte att han kunde få vara hemma med sin mamma då^^

imorgon kommer patrik o hämtar lillen.så det blir en barnledig helg. Vad fan ska jag o baby hitta på då??
det blir nog lugnt som vanligt. göttit de^^


ska förhoppningsvis leka med karro en stund imorgon när hon har slutat skolan.
ska kolla efter nått o köpa till lillkillen..
nu är det  25 dagar kvar tills han fyller år! min lilla prins blir 4 snart!^^
har lite idéer om vad jag ska inhandla till honom.

tycker dessutom att tiden ska gå fort så att jag o lillen kan flytta hit snart. pallar inte att vela mellan 2 hem:S

längtar även tills jag o martin förlovar oss.får se när det blir.
vi ahr iaf kollat på ringar o pratat om nått datum. men det underlättar ju om man har pengar till det. jag vill ha en klassisk ring så det kan bli gaaaaanska dyrt,men även det återstår att se....

mja,nu vet jag inte vad jag ska skriva...







jag o baby!♥
inte alltför snygg bild,men ändå!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0