panda poo!

sofies fel:P
har bytt sms signal nu. fick lite ångest när jag va på dagis o lämnade casper så fick jag ett sms. hade ingen mild sms signal direkt:P
I KILL YOU, YOU FUCKING FLAT CHESTED, COCKSUCKING,SPASTIC,HORSEFUCKER!

Kändes inte så passande så då bytte jag till en annan skins signal som sofie skickade. lite mer censuretat så..

idag är lillen hemma med mig.vi ska snart ut och leka i snön:P ska bara skotta lite oxå. gjorde en fin stig åt baby.
fast jag råkade slå mig med skyffeln. jag är världens klantarsel:S
 

mitt blåmärke syns inte så bra:/
martin himlade lite med ögonen när jag visade vad jag hade gjort. han blev inte förvånad:O
hahhahahah! det händer rätt ofta så.

idag är jag lite av en blandning mellan att vara galet happy och lite irreterad.
ska väl mensa snart:/ har mått illa som fan de sista dagarna så det blir nice att få mens så man vet att inget dumt har hänt trots min p-ring...
antar att det är dens fel att min mage har varit som den har varit.


retar mig så in i helvete på en person. dum människa...
men hon skärper nog till sig tillslut...

imorgon ska jag försöka få med mig baby till Ikea. ska köpa en grej där till casper. det är bara 18 dagar kvar!!
nu ligger gullungen och myser i soffan o kollar på hairspray.


jag är fortfarande helt brydd över i lördags. jag ahr aldrig varit med om något liknande!
när jag berättade för karro så skrattade hon åt mig:P
jag kommer iaf leva på det i ett år nu.
Martin är oxå nöjd;)

Han är minsann min baby!
äääälskar dig,martin!<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha! Men visst blir man glad när man får sms nu? "Except for me, cause I am PANDA POO!" ;D

2009-02-26 @ 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0