jag saknar redan min syster:´(

 hon har åkt ifrån mig nu:(

och för den delen så fick jag nyss en nål i röven!><
casper hade lagt en såndära elak nål bakom mig på stolen o så reste jag mig för att hämta en grej o så satte jag mig o så fastnade den i rumpan:(

snart ska vi gå till mig.jag,lillen o martin.
ska handla mat,äta o mysa.
snart är det en ny vecka igen o någon dag denna veckan ska jag kolla skins med sofie^^
niiiice!

baby sitter o läser körkortsboken nu. är nog dags att ta tag i det dära nu^^
han gjorde vääärsta fina teckningen förut.min älskling<3


det är även intressant att man aldrig upphör att bli förvånad på folk.




Oftast behöver vi bara titta på varandra för att se vad den andra tänker.
Även om blickar som "har du tänkt plocka undan det där efter dig?" ,
 "Men sluta!" eller "vad sysslar du med?" är vanliga,
händer det att "jag älskar dig min finis" dyker upp^^




jag fick en fiiin alla hjärtans dag-present av baby:) en fiiiin nalle<3     
samlar på sånna,kan man säga.
alla jag har har jag fått av martin.



46



Jag älskar dig baby!
vi för alltid<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

VI SÅG! Det är beezt ^^

2009-02-16 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0