I can hear the bells<3

just nu sitter jag här o glor. försöker fördriva tiden tills jag kan åka till grums o möta min syster<3
ska gå förbi åsfjärden o hälsa på lite folk oxå^^

igår kom martin hem med ett nytt terrarium som han fick av en arbetskamrat,det va skit stort!
så vi målade om det o fixade lite så det blir fint när bäbisarna flyttar in:)

sara och embla va här en sväng igår oxå.casper o embla lekte för fullt som vanligt^^

jag är sjukt trött på min psykolog nu oxå>< hon lyssnar ju itne på mig!
jag sa att jag ville prova någon annan medicin för jag blir så konstig o nästan otrevlig av concertan och istället för att lyssna så skrev hon ut starkare tabletter?!?!?!
jag fattar itne varför.....blir rätt pissed off faktiskt.

saker o ting känns väldigt stabilt o fint:) jag är mkt nöjd<3
love you<3



har lite beslutsångest inför sommaren.jag o martin vet inte vilken/vilka festivaler vi ska på..
jag vill helst till sweden rock,för den passar mig bäst plus att syster o hennes tjej ska dit,men det är tyvärr en svindyr festival... är sugen på storsjöyran oxå. den är ju såpass nära mamma oxå. så då har jag iaf säker barnvakt.
arvika är kul men känns inte riktigt som min "grej",får se om det dyker upp några bra band där...
 
i måndags va jag o kimsi förbi min gamla skola,skulle hämta ansökninglappar till nästa termin, så träffade jag massa folk som jag itne har sett på ett tag:)

träffade även min favorit lärare of all times! annika började nästan gråta när hon såg mig o så kramade hon mig jätte hårt:) annars gillar jag inte att bli vidrörd för mycke men jag tillät henne att krama mig:P
hoppas att hon jobbar kvar i skolan under nästa termin oxå.

någon dag ska jag o kimsi ta kort... kommer nog bli nice:)

snart ska jag träffa katrin o skvallra lite,efter det ska jag möta syster:)

JAG ÄR GLAAAAAD IDAG!

jag o sara diskuterade hur det skulle vara om vi va syster. hon trodde att hon skulle ta lite efter mig i klädstil o så.
i min familj så är vi 4 syskon och tre lutar åt rockhållet^^
det är bara mimmi kvar nu:P visserligen så är hon bara 10 snart så hon hinner nog "rocka till sig lite" :P

minstingen Mimmi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0