fucking jävla fittfan.

jag tror att jag är lite känslig:(
skyller på mensen. brukar vara lite extra kinkig då:/

just nu är jag hos stjärtis:)
har kollat på hennes kanin bebbe! den va göööllig:P

inatt sov jag o casper i lägenheten. kändes konstigt att sova där:s
är van med att sova hos baby. blir det inatt igen.
fick världens ångest attack oxå. ringde till mamma o grinade.
skickade sms till martin oxå men när han ringde upp så hade jag redan återhämtat mig typ.
då va jag bara liiiite kinkig så det gick bra...

senare på kvällen så sara kom o hälsade på en sväng. det va trevligt:)
sitta o skvallra lite.

idag ska jag försöka få med mig sofie hem.
vill umgås med sofisen lite:P
skriver med henne på msn. jag kaaaanske kan få som jag vill nu:)
titta tven,äta moroten:):):)
sofisen är snällizzzz!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0