"nu är det kävlen" som casper säger...

sitter här hemma. det är fan skit varmt i huset!och jag som är galet värmekänslig nu håller på att kremeras nästan.tragiskt nog.
har varit en lugn dag.syster o martin har varit riktigt sega eftersom de drack med totto o bengan igår.jag va en torrboll o gick o lade mig vid 2 ,som egentligen va alledes för sent för min smak. martin kom in o lade sig hos mig vid 6 tiden typ. rätt åt honom att han blev bakis idag tycker jag!:P
fast jag va iaf en snäll flickvän som gav honom vatten när jag gick upp...

låg o skedade lite innan jag ville gå upp o då höll martin mig väldigt försiktigt på sidan av magen typ o då fick bäbis ett busryck o sparkade till väldigt bestämt!martin blev helt förvånad eftersom det "putade" ut rejält av sparken.


saknar casper väldigt mycke oxå:(
hoppas iaf att han kul hos sin papps... har massa julklappar till honom som han ska få när han kommer hem.
mitt hjärta<3

är fortfarande brydd över hur olika 2 graviditeter kan  vara.
Casper sparkade jätte mycke o vände inte så sig så mycke.
bäbis sparkar sällan o sprattlar runt hela tiden typ.
med casper så hade jag halsbränna istället för illamående i början o hade det till vecka 20 ungefär o spydde bara en gång under graviditeten.
med bäbis så fick jag halsbränna  i tyo vecka 24 o jag spydde hela tiden i början. minst 3 ggr om dagen fram till vecka 20.då trappade det ner rätt rejält.
ja,listan kan faktiskt göras lång men jag orkar inte sitta här o skriva hela natten!

ska faktiskt krypa ner i sägen brevid min gubbe o sova nu.
syster ska fortsätta kolla på sin bög-serie^^

nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0