the spotlight is on.

sitter här o tycker synd om mig själv. har fan skit ont i huvudet:(
fick lite tråkigt och googlade lite. kollade wikipedia oxå. lyckades hitta lite fakta om min papps där:)
inte dåligt^^


snart kommer baby från garaget o kör mig till dagis. känner mig inte så pepp på att cykla så han är gullig o skjutsar:)

håller på o funderar på vad jag ska göra för käk idag oxå.. nått med ris vill jag ha:) måste va köttigt oxå..
vill att denna måaden ska gå fort så att vi kan gå på vårat ultraljud snart! längtar like hell!
har fått värsta putmagen redan o mina tuttar har svällt upp rejält.. det sistnämnda är mindre kul kan jag lova!

nu ska jag slappa ltie till innan vi ska iväg o hämta skrutten:)
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0