just let me love you and you never leave!

jahopp..nu sitter jag här igen:P
har kladd i håret,får hoppas att färgen tar denna gången oxå.. blev kanon snygg färg sist ju!
Baby hjälpte mig att kladda i det. hoppas att det blir bra..
börjar redan tröttna på att ha 50-50 med håret. blir helt svart den dagen som jag inte pallar med detta längre...

imorgon ska jag o skrutten till Pappsen och company!
kommer nog bli kul tror jag minsann;)
ska vara där tills på måndag är det tänkt och på tisdag så kommer patrik och hämtar Casper så ska han ha honom till söndag. ska antagligen till syster o vara hos henne i några dagar då. gött att kunna umgås i lugn o ro för en gångs skull.

Casper är minsann väldigt glad för att vi ska till "riktiga morfar" som han säger.
Casper har: riktiga morfar, mormor, mormor Carina och morfar Bäj inte dåligt:P

jag känner mig lite nervös och orolig. gillar inte detta alls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


om typ 2 veckor börjar skolan igen:)
ska bli kul. pratade med Denise igår en bra stund, hon går kvar i skolan så det är bra:)
lilla ADHD-gruppen som vi kallades. fint smeknamn lixom..


jag vet att jag är en värdelös bloggare. har inget större intresse i att sitta o uppdatera här flera ggr varje dag eller att skriva super seriösa inlägg. jag klagar o velar som vanligt. Min grej(fsd) <---blev lite msn-smileys där. sofie vet vilken iaf:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag som ville lekas snart, också ska du på Sverige-turné?? Typiskt :/



"Flera inlägg om dagen"-människor irriterar mig bara, så hellre att du är drygarsel :P

PS. Klart jag vet vilken du menar. (fsd) är ju bäst!

2009-08-06 @ 23:11:53
Postat av: Malyn Cazzandra

Hej gumman!

Hur går det med dig? :) I miss you!

Jag är så piercingsugen med. Kan vi inte ta de snart kanske ^^ hihi Saknar hur oseriösa vi brukade vara i skolan xD puss puss

2009-08-07 @ 11:26:38
URL: http://rockdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0