i could see those happy years we had before

eller nått:P

sitter i systers soffa o lyssnar på elvis. lite mysfaktor:)

idag beger jag mig hemåt igen. kommer nog bli skönt att komma hem antar jag...
har ätit frukost o fått i mig lite te,inga fel. vid 5 kommer patrik och lämnar prinsen oxå. saknar mitt barn som fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
igår kollade jag,syster o hanna på Hostel2. jag älskar hostel filmerna! riktiga psykfilmer alltså:P
sen grejade vi lite o sen ville syster kolla på almost famous o jag ville sova. va iaf duktig o höll mig vaken så jag kunde se "IM A GOLDEN GOD!" klippet;)
just nu känner jag ming lite deppig. känns lite kokko.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0