The woman´s flames are reaching higher

bara för att jag lyssnar på Deep purple<3
galet bra. ooh, med låten Burn. lovely.
när jag va liten så berättade pappa massa historier för mig när vi lyssnade på denna låten.
på den tiden kändes det inte som om man va en utstött inom familjen iaf.
har inte pratat med min pappa på typ 3 månader o har inte träffat honom på lika lång tid typ,lite längre kanske.
är bara trött på det. det är fan bara jag o syster som är en familj när det gäller Åbergarna.
fast nu tillhör jag o casper familjen varis oxå:)
den dagen som martin o jag gifter oss så tar jag hans efternamn så klart.
och våra barn kommer få heta varis oxå.


igår så va jag o baby duktiga. innan casper kom hem så storstädade vi. hela huset luktade citrus när vi va färdiga:)
sen kom lillen hem,så gick vi till konsum o handlade. när vi va på konsum så träffade vi karro o silje där.
de följde med hit o så va hampus o company här o väntade på oss.. då grillade vi:)
gottit!!!


jupp...gud vad jag längtar tills jag kan berätta om planerna för folk!<3
finns några enstaka som vet:)

snart kommer sandra hit. ska bli trevligt. sitta o skvallra lite:):)
 nu ska jag ta en dusch...
byebye


6


Kommentarer
Postat av: sara

ja vet ja vet.. :P eller är de du sa förut?+ :P

2009-04-06 @ 23:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0