onödigt och nödigt?

en lista för folk som intresserar sig:P



HUR
Svarar du i telefonen:
trycker på knappen o säger:"ja?"
Gör du när du är kär i fel person: struntar i att det är "fel" person?
Tycker du om gul-bil-leken: hatar den><
Mycket pengar har du i plånboken just nu: nada. bara massa kvitton><
Mycket är klockan: 20.11
Hur många kontakter har du på msn: 60. (som jag känner eller är bekant med)
Spenderar du en regnig dag bäst: hemma o kollar på film o myser^^

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
från syster: "A rätt så:) har rakat hennes hår på sidorna igen o fixat dreads:P "
Pratar du med på msn just nu? ingen
Ringde dig senast? Mammsen
Pussade dig senast? martin<3
Vill du kasta en sten i huvudet på? Dumfitta
Saknar du mest just nu? Syster
Ska du träffa imorgon?  Sofisen
Sov du med senast? Martin<3
Festade du med senast? hmm,martin,karro,silje,sandra,emil,berg,saxen,otto. har säkert glömt nån...
Vem fick du senast sms av? Halebop. annars Marthe

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:
försökt mig på´t kanske
Gråtit en hel natt: japp
Druckit så du spytt: japp
Åkt vattenskidor:  nope
Åkt rullstol: japp. (för skojs skull då)
Gjort en bakåtkullerbytta: typ
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja^^
Haft träningsvärk: SOM FAAAAN! 
Önskat att du var det andra könet: nej,jag är ett bra fruntimmer^^
Sett din kompis i rosa kanindräkt:  det tror jag inte.

 nu ska jag nog kolla filmen. vet inte vilken bara. efter det ska jag o baby duscha^^
då så...
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0