My beautiful flower.



bra låt:) jag äääälskar my ruin.'
(videon har inget med låten att göra,bara nån onödig jävel)

hmm,idag har jag surat. har elakaste mensvärken. orkar inte med sån skit><
mongo mens><
hoppas bara att det ger sin innan helgen.
måttligt kul att vara på elmia hela fredagen med mens...

ska snart laga mat oxå.
bejbii kommer hem om en liten stund oxå:)
va rätt nöjd med vädret idag oxå trots att det regnade.
min astma har varit helt mongo de senaste dagarna:(
så när det regnade så blir luften mycke lättare att andas för mig.
måste hämta ut nya mediciner snart oxå men det är så galet dyrt><
vad fan 1500 för symbicorterna (men då är det visserligen 3 stycken i förpackningen)
o sen säkerligen  500 för min bricanyl.


nej,sara, du vet inte om vad det är för plan:P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men har du inte högkostnadskort?? :O

2009-04-08 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0