"Mmmm! det luktar verkligen gott!"

det sa mitt barn när han hade pruttat:P haha! helt knäpp. eller det kanske är som man säger: alla gillar sitt eget märke:P
jag vette fan. tyckte bara att casper va lite rolig^^

usch.idag är jag galet trött. vill sova men eftersom jag har min skrutt så blir det itne så många sovmorgonar:P

ska snart till dagis med casper. så ska jag förbi o väcka karro,eller hon kanske redan är vaken?
hur som helst ska jag dit..


igår hjälpe sandra o karro mig att flytta massa grejer till huset från min lägenhet. sara va oxå där en sväng o plockade.
gött att få hit lite mer saker nu:)
jag saknar min baby,han ska jobba i exhärad idag o imorgon. han kommer kanske hem på torsdagkväll eller fredag morgon... så jag ska städa o plocka upp det som vi har fått hit från lägenheten.. är lite osäker på vart jag ska göra av alla saker. har ju en del grejer ju!

mja,det får duga...
fuck off,suckers;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0