elmia.

tänkte skriva några rader om fredagen^^

FREDAG:gick upp halv 6 på morgonen>< åt lite frukost o drack massa te.(va galet hes,tänkte att det kanske skulle hjälpa)
väckte casper,han va riktigt sur på mig då!
klockan halv 7 kom lotta o mattias o hämtade oss. så åkte vi till Agneta o Timo o lämnade casper o hämtade karro,falck,johanna o bengan.
resan ner gick bra, va rätt lugnt:) blev rätt mobbad för att jag va så hes så jag kunde knappt prata><
stannade på statoil o köpte mat. tänkte att jag skulle prova en calzone som de hade där. va lite skeptisk men det visade sig att den va kanon god:D

när vi väl va framme i jänköping så va det jätte varmt o gött:) kom in på elmia rätt fort..
men när vi skulle in i själva mässan så blev martin stoppad. han fick tydligen inte ha med sig sin väska in..
när vi väl kom in så kollade vi på massa fina bilar (så klart).. när jag o karro tröttnade på det så hittade vi massa stånd som sålde kläder:) blev helt till mig då! sen när baby kom ner så skulle jag visa honom vad jag hade hittat, o då fick jag en tröja av honom:D skit snygg är den! snäll baby<3
och så köpte han lite bäbiskläder, för någon dag lär vi ju skaffa bäbis så då skulle våran bäbis minsann ha fina kläder,tyckte han^^ hittade massa häftiga grejer:)
karro shoppade massa oxå. (ingen överraskning!:P)
martin shoppade oxå lite grejer. alla va nöjda iaf:)
tyckte bara att matstället som vi åt på sög. va svindyrt o smaklöst. dålig stil!
på hemresan va det jävligt kul! palla skriva ner allt,men jag kan ju lova att jag o karro skrattade på att vi grät:P
martin o bengan började moona o några killar i bilen bakom oss blev skit glada o började filma in från sin bil!
martin o bengan fick massa tummen upp oxå!HAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHA!!!!!!!!!!
det va minsann nått att minnas;)

när vi kom hem va klockan 8 typ. casper skulle sova hos agneta o timo på natten så jag,martin o bengan gick till älvenäs o hälsade på malin. va massa folk där, björne bland annat...
vid halv 11 gick jag o martin hem. martin va lite full o jag va spiknykter.
jag är inte ett så stort fan av att dricka så jag dissade det..
va iaf en värd dag:D










  avslutar med bejbiis moonbild;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0