funderingar o ont i tutten!

 
Lite snygg är jag väl iaf??
känner mig som värsta äcklet annars:(


känner jag mig lite bättre annars.
Martin är på G att bli min igen!
Och det är så det egentligen ska vara.

Både han och jag har kommit på det..
T.ex:vi har aldrig kunnat komma över varandra..
trots allt som har hänt mellan oss så är han fortfarande i mitt hjärta,och tvärt om!


ikväll blir det myskväll med Casper.
Martin kommer oxå vara med är det tänkt.Då ska han få nycklar till min lägenhet oxå:D
Jag har ju nycklar till hans hur så nu blir det rättvist!!

Hur som helst:ska kolla på film,Casper ville ha glass berättade han för mig imorse.
Hans önskan är min lag.
OKEJ!!!JA,JAG ÄR EN TOFFEL!

Casper är min prins<3<3

Nu ska jag berätta lite om gårdagen:

Mötte Katrin o Sara på bussen mot stan,åt på McDonalds.
Sen lyckades jag o katrin få världens shoppnigbegär så då köpte jag 2 par skor.
Ett par högklackade stövlar(!) och ett par skor som jag brukar ha..
De som känner mig vet nog vilken typ av skor jag brukar ha!

sen köpte jag 2 tröjor till Casper,och ett par vattentäta-vantar och ett par varma o gosiga tofflor till honom.
Som han ska ha när vi åker till mamma o bäj!
Min prins ska minsann inte bli kall om fötterna!:P

ringde till bäj o tyckte synd om mig själv för att jag hittade en as fin klänning som jag itne hade råd med.
så då fick jag 300 av honom o mamma:D
då köpte jag en svart klänning med lite spets för de pengarna..råkade bli en tajt röd klänning oxå:P
men nu är shoppingbegäret avklarat iaf!!!

Sofie:atm är en förkortning på "at the moment"..så nu vet du det:P
Emelie:Nine Inch Nails har gjort en del gudomliga låtar så de måste man lyssna på!!!^^


och förresten!!!!anledningen till att jag har ont i tutten är för att jag har piercat mig i ena bröstvårtan!
gjorde det själv dessutom..jag är en riktig bad-ass!hahahha!!!
blir nästa någon dag framöver oxå^^
jag tycker att piercingar i bröstvårtorna är sjukt porrigt!


ska nog göra en på martin framöver oxå:D

Mina piercing grejer är hemma nu iaf och jag har piercat en jävla massa oxå!
jag är bäst sörru!:P

LÅT MIG STICKA DIG!!!hahah!

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag kan inte internetspråk, vetu. mindreäntre ^^

nu får vi få tummen ur och ses nån dag!

2008-10-24 @ 23:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0