You have my heart<3

gudars!

allt känns så jävla bra nu!!!



we are a perfect fit!!!

jag kommer alltid vara din!
Fina planer vi gjorde upp igår,bejbi!<3
Nu tänker jag satsa på detta till 200%!

Igår va jag o bejbi hos honom,den gick vi till mig o väntade på att casper skulle komma hem. sen drig vi tillbaka till Martin. Martin städade, jag lagade mat o Casper kollade på disney channel.
det är som mamma säger: vi är minsann en liten familj!!


Så,nu har jag piercing i båda bröstvårtorna, svarta dreads o snart ska jag nog pierca fittan:P
hahhhaha! det är något som jag har tänkt på länge, och eftersom jag fick pierca martin i snoppen så blir det inte så mycke sex för oss direkt. Visst,lite har vi fuskat:P
hur som helst så känns det som om det är lika bra att passa på att göra det nu....
Har hittat 2 olika som jag vill göra. vore grejen det!!
JAG ÄLSKAR PIERCINGAR!!
Och killar med piercingar.Hotti-hott!
Martin är min sexbomb!^^
hehehehehe!!!


så,nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, förutom detta:
jag sitter i skolan.snart ska jag gå o möta Marthe i stan.
ska nog köpa lite nya tjusiga piercing smycken åt mig sen^^
Nu kommer Maya till mig..prata lite granna!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du med din penetreringsmani! ;(

2008-11-03 @ 17:25:53
Postat av: Kim

Aj.. pircing där?! fan ont.

ska du ta kort och visa som du gjorde med martins?:P hahahaha

2008-11-04 @ 15:01:28
URL: http://har ingen längre.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0