Lyssna nog nu,änglafisk,för det är såå viktigt!

Hihi,jag har hittat för mycke på lilla sjöjungfrun^^
den e sjukt söt iaf!!!

Btw,jag har skit ont i magen!!jävla fan><


mja,igår va jag o martin på bio<3
det va mysigt!Kollade på pineapple express.väärsta rolig^^
innan filmen började så fördrev vi tiden med att sitta på score.
jag fick en breezer o martin tog en öl..första ölen han drack på 2 veckor.det du:P


Lillkillen är hos Patrik nu.Saknar mitt hjärta!
Nu har jag iaf handlat klart hans julklappar:)
massa fina grejer till min bäbis^^

har dessutom fått världens idé-torka om vad jag ska köpa till massa andra:(

Casper: Klart!<3
Mamma: klart!
Bäj: Klart!
Pappa: Klart!
Carina: Klart!
Lillasyster Mimmi: osäker!!
Lillebror Johan: Osäker!
Lillasyster Wikky: Klart!
Martin: En fixad,mer på G^^
Karro: jag kollar runt som fan!
Sara: Har en idé!
Embla: Klart^^
Katrin: har ingen aning ännu.
Denisé: ????


VÄRSTA intressanta listan,eller hur??:P


Idag ska jag o älskling ha myskväll.blir nog tacos o annat gottit^^





Btw,jag har hittat värsta sidan med piercingsmycken nu!så den som vill pierca sig kan kommentera detta eller smsa mig;)



Martin töjde piercingen i snoppen ytterligare idag..
Han har en 2.0 ring nu.nästa gång blir det en 2.4^^
värsta frääänt!

fast den piercingen kan vara lite besvärlig i ett visst läge.
känns som om min kula i tungan har lossnat varje gång som...ja,ni fattar nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0