igår så:

spelade jag o Martin Wii. det va kul^^
martin köpte Wii-grejer för 4000!:O
så då blev de en del spelande på kvällen,kan jag lova!
jag va bäst på bowling o martin va bäst på tennis och mariokart!
om någon hade sett oss då så hade det nog varit en väldigt konstig syn:P
martin=all nude!
jag= stringisar o bh.
hahah!!!!

sen så skulle jag o casper sova här,det blev jääävligt trångt!
Så nu ska det fixas en extra säng så att alla får plats:P

idag fick jag mina nya piercing grejer som jag har beställt:) jätte fina grejer va det!!!
hihihi!

och så funderar jag på vad jag ska göra i helgen??
är ju barnledig då..ska väl försöka övertala min löööövah att vi kan gå på bio eller nått.
Återstår att se.
Palla supa iaf!!!





Läs!
Visste du att mikaela holm är kär i mig, fast jag är kär i Denise. Och en dag när bubs och jag var
på promenad så försökte karro våldta oss båda!
Då ringde jag äckel-johan och han kom direkt.

Igår när jag duschade så ringde Dompe  på min dörr och ville att han och jag skulle
leka med Lina savvo, men jag kunde inte för jag skulle ha sex med Sofie om två minuter.

Förra veckan när jag dammsög mitt rum så låg Martin under min säng
och strulade med Björne . Nu orkar jag inte berätta mer för jag
och Candy ska leka indianer.

Gör såhär:
Ta fram kontakterna på din msn och tryck med nedåt pilen,
stanna sedan slumpvis och fyll i det namn som kommit fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0