Good morning,starshine! The earth says:Hello!

helgen:
Fredag:Martin tog ledigt från jobbet för det va tänkt att vi skulle ha en mysdag o gå på bio o dylikt.men det blev ändrade planer.
Igentligen skulle casper till patrik men eftersom casper hade blivit sjuk så dög det tydligen inte...hans föräldrar kunde bli smittade o det passade itne. så lillen fick vara hemma hos mammsen<3  lördagen gick åt till att casper hade feber,jag fick tvinga i honom flytande alvedon o nyponsoppa. blev skit nöjd när han lyckades behålla något i magen!
sen så sov han typ halva dagen.så jag o babe passade på att mysa ltie då;) sen hade vi lite myskväll med casper när han hade vaknat igen.kolla filmen vettu.

Lördag: Vaknade massa gånger på natten för att casper kom upp,grinade o spydde på golvet i sovrummet eller golvet på toaletten.min lilla prins mådde inte bra:( jag va fittigt trött o hade svårt att somna om..
vid 8 tiden va casper lagomt pigg tydligen så då gick jag o casper upp o åt frukost.casper fick i sig en macka som han inte spydde upp:)  sen kom martin upp o då pussade jag lite på honom i vanlig ordning:D
LOVE LOVE LOVE!
 hade en hel-soft dag!casper va lite piggare o martin va hos oss!:)
på kvällen kom sara till oss o hälsade på oxå.då gjorde vi kladdkaka.(som vi glömde äta upp)
startade "the eye" med jessica alba och efter 10 minuter typ så somnade jag:/
jag lutade mig mot martin o då lyckades jag somna!(i vanlig ordning) vaknade  när filmen typ va slut.sen gick sara o jag o darling gick o lade oss.sova är gött:)

Söndag
: Vaknade av casper som va sjukt sur o grinig.så fick jag gå upp med honom. bäddade ner oss i soffan,åt yoghurt  o kollade på skins i soffan.mysi-pysi!
det dröjde inte tills darling kom upp o joinade oss.sen så satt vi bara  segade hela dagen typ..
eller ja,fram tills typ 4 eller nått för då gick vi hem till honom.sitter vid hans dator nu.
ska hem igen om ett tag.ska kolla på en film som går på tv sen... och så ska martin antagligen sova hemma hos sig inatt. första natten utan att sova brevid honom på länge:(


får se hur allt blir nästa helg.blir nog barnledig då ist.så vi tar nog myshelgen då ist.bio o sådant!



Nu är allt verkligen som det ska vara!kommer vårda detta forever and ever!
du är min älskling!!!<3<3
ser verkligen fram emot att leva resten av mitt liv med dig.
det ska vara du och jag,svårare är det inte!




Kommentarer
Postat av: civilwar

Töntigt av patriks föräldrar att inte kunna ha casper hos sig endå även om han är lite sjuk.

Det är ju nästan så de själva aldrig haft barn.

2008-11-18 @ 22:40:59
URL: http://Nope.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0