kom o krama mig ffs!

jag är på rätt gött humör idag!:D
snart ska jag träffa min sweetheart karro o då ska vi vara hemma hos henne o dricka lite gött o sola..gött de!!!
får se om jag kan få ltie färg på mina bleka ben;) hahaha

och du,jag tänker på dig hela tiden och jag saknar dig,
du får jätte gärna höra av dig!!!
skulle nog bli glad o förvånad då iaf...


jag är trött som fan.sova vore!!!
jag o johan hyrde den nya resident evil filmen igår.den va bra.
trots att johan somnade o låg o snarkade i soffan.
DÅÅÅLIG TITTA FILM KOMPIS!!!fy skäms!

idag fyller Äckel-Johan 20.grattis till honom!!!:D
han ska få en present av mig..karro va typ med när jag handlade den oxå.


image12

snart ska jag börja gå mot stan.ska med bussen som går om 48 minuter:P

puss hej!/Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0