i skolan..

sitter här o glor typ.
igår va det kul!!jag o Thomas satt vid pizzerian så gick  en gubbe till brittas o pratade lite..
Gubben:hur är det med dig idag då??
Tanten:det är bara bra.
Gubben:jaha,vad synd!!! (paus) eller,vad bra menar jag!
Han hade nog förväntat sig att det skulle vara dåligt med henne:P

sen på kvällen så kom foten och robin upp oxå o¨då läste foten en historia för oss:
Bryggare Bob : En oförglömlig jul med fylla och slagsmål.
(orginal titel: Byggare bob - en oförglömlig jul.)

jag tvingade dem att titta på desperate housewives oxå;)
de tyckte tydligen att det va jävligt tråkigt:P  hahah!!!
drack lite cider,men lyckades bli lite lullig o då råkade jag skicka ett sms på natten.hoppsan då!!!
fast jag menade skiten jag skrev iaf:P


jag sitter o stirrar här i skolan. HELT OSMINKAD FFS!

idag ska jag tråka antagligen...ska försöka tjata mig till att Äckel-Johan ska komma till mig men det återstår o se hur det går....
igår va lillen jätte snäll iaf.när jag spelade Guitar hero så satt han brevid.
Heeeeja mamma,Heeeeja mamma!!! gapade han:P
Älskligen det!!<3<3


Nu är det bara en vecka kvar tills jag ska tatuera mig igen:D :D :D

får se vem som följer med och håller mig sällsis!Maya eller Kim blir det.
Eric pratade på att han skulle följa med men det tror jag inte på:/
ska ringa sara sen tänkte jag.kolla läget lite;)

fin dikt:

Du är allt jag behöver.
Du är solen och luften jag andas.
Utan dig skulle livet inte vara detsamma.
Snälla,gå aldrig din väg!Men om du gör
det så glöm inte att ta med mig!!!

<3


 jag är trött o sleten idag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0