hos karro-bejbii!<3

just nu är jag o casper hos karro!Alva är här oxå så snart ska vi till lekparken vid mig så ungarna får leka av sig^^

snart ska jag fixa min arvikabiljett oxå.lite dryg med att  fixa det men det blir bra:D
jag har även fixat min bikini.ser värsta upptuttad ut:P




boobs:P

jag sitter o filosoferar lite nu oxå.
jimmy va gullig i telefon igår:)

igår kände jag mig lite besvärad på kvällen.
BESVÄRLIG MÄNNISKA RAGGADE!
men han fattade piken som tur va...

jag längar tills du kommer till mig.
När det nu blir???

"om man kan komma ihåg vad en person har betytt för en,och om man håller kvar i den känslan,så kan man överleva svåra tider som denna"

mjaaa...det har varit fittigt dåligt länge nu men det känns som om det är liiiite bättre nu.
tror det iaf..

vart har du tagit vägen,bögen?!?!?!?!?!
saknar dig jueh:( :( :( :(

Kommentarer
Postat av: Kim

Ohhh! snygg bikini du hadde!! :D:D:D:D

2008-06-17 @ 23:18:25
URL: http://myredroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0