jaaaa fan!

nu äar jag hos mamma på jobbet igen.snart ska jag o Casper till lekplatsen o åka linbana!:D
det är kul att vara barnslig ibland^^

idag fyller min mormor 64 så vi ska dit o fira henne.min morbror o massa folk kommer som jag inte har träffat på typ 7 år.och imorgon ska jag o Casper åka o bada med min farmor(om det blir fint väder)
pappa,johan och Mimmi kommer upp idag oxå tydligen så de ska oxå följa med o bada.

jag,casper o mamma sover i lit idag.annars "hänger" vi i Häggenås.

jag saknar massa folk nu!!

det känns som om jag börjar läka nu.
det va typ bara spillror kvar av mig men nu har jag börjat pussla ihop mig själv.
jag är redo nu!!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Saknar diiiig!!!!!

2008-07-21 @ 21:05:04
URL: http://myredroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0