i östersund.eller snarare Lit.

just nu är jag hos mamma o hälsar på henne på hennes jobb.
tur att det fanns en dator med internet där;)
jag saknar mina gulltjejer redan!!hur ska jag klara mig utan er om jag flyttar hit??

jag har massa mediciner nu och min psykolog tror att jag har adhd:/
bara för att jag pratar snabbt och kan va ganska hetsig o lättretad.
så nu ska jag få mediciner för DET oxå!
så länge som jag blir lugn o få må bättre så skiter jag i vad de ger mig.

Jag är trött på att vara olycklig.


jag kom till mamma i fredags.åkte klockan 14.15 från grums på torsdagen o va framme i östersund 06.50 på fredagen.
massa tåg o buss åkande!Bäj mötte mig o Casper vid tåget så då åkte vi till Häggenås där mamma bor.(liiiten håla)
då fikade vi o sen somnade jag o Casper i soffan.Lillen sov på mig o det va mysigt^^
vaknade av att mamma kom hem.då blev jag glad:D

jag är väldigt osäker på vad jag ska göra.Om jag ska flytta hit eller itne....

hmm...vad ska jag skriva mer??
jag har kommit på en sak som inte har kopplat fören nu.jag blir fan sur på mig själv><

nu ska jag försöka gå vidare till hundra procent.du är inte värd detta...
blir förvirrad på jag får olika signaler hela tiden.
men nu vill jag itne mer.
jag hoppas att du INTE kommer vara lycklig utan mig.
vill att du ska vakna upp o komma på att det va ett fett misstag att lämna mig o att bete dig som ett svin mot mig.

kan det inte bara dyka upp en ljuvlig persom som kan göra mig lycklig då?!?!?!





du är en ljuvlig människa,Maya.du förtjänar det bästa som finns!!!!<3

Kommentarer
Postat av: Kim

don't do it! :( vem ska jag då sitta och trängas med i en soffa och prata massa sex med??:(:(:( SNYFT!!

Försökt att ringa dig flera gånger men kommer inte fram! :(

2008-07-16 @ 18:22:53
URL: http://myredroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0