hemma hos mamma.

hon har precis fixat internet så jag fick inviga det:D
då blev jag glad.
jappjapp!


i förrgår träffade jag pappa,johan och mimmi som oxå är i jämtland på semester nu..det va kul!

va hemma hos farmor så jag fick träffa henne oxå.

igår åkte massa folk till storsjöbadet,och alla som verkligen känner mig vet hur rädd jag är för vatten skulle bli sjukt förvånade om de va med mig där!!jag åkte alla vattenrutchkanor där!jag är  tuffast!!!!
åkte vanligt och bak-o-fram och så åkte jag "höghastighets-banan" oxå.den va obehaglig för det gick så jävla fort och jag kunde inte se något för det kom sjukt mycket vatten i ansiktet.men det va kul ändå.som jag skrev förut:jag är tuffast!
casper va oxå helt galen.han satt på pappas mage o åkte i värsta farten!och sen satt han i mitt knä och så åkte vi med mimmi.vi tävlade mot pappa o johan i kanan.vi vann trots att johan fuskade o tog tag i våran "madrass" som vi åkte på.

det va skit kul så jag känner mig nöjd!:D

idag har jag inte gjort mycke alls.imorgon ska jag nog åka in till östersund o träffa marthe hade jag tänkt!
saknar henne!!!

jag känner att jag ska försöka bli en ny människa nu så jag har lagt ner massa skit.
har gjort illa mig själv genom att såra andra innan o de kommer jag inte göra om.
har gjort skit som jag ångrar.men man lär sig av misstagen så nu längtar jag tills jag hittar någon som accepterar mig som jag är och Casper som han är,och som jag verkligen vill vara med.. 
jag o Casper idag!
jag orkar fan inte sminka mig:P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad bra att du kommit lite mer till insikt med... allt, verkar det som! :)

2008-07-23 @ 20:40:15
URL: http://freewebs.com/sugarskin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0