hemma hos johan!

är o hälsar på bögen lite:D

det va jävligt kul när jag va i Arvikafestivalen!!!LOVE LOVE LOVE!!!
har varit med om massa kul.Lovely!

1,jag har fått mitt livs första fästing!
2,jag har sett en kille vara så full att han ramlade på snoppen.
3,har sett hans kompis plocka bort gräs från hans snopp oxå.det är kompis det!
4,jag har blivit kallad för festival-prinsessan.
5,jag har hånglat med Maya.
6,jag har haft 2 "slavar" i koppel.
7,jag har varit full o spytt.
8,varit med i en "mosh pit".jag va den suraste jäveln där."BORT MED DIG!!!!"
9,jag har armbågat en kille i revbenen på Deathstars spelningen.
10,jag har pussat torbojugend pojkar.
11,sett maya piska en kille på snoppen!!!
12,jag har dansat!!!
13,jag har blivit helförälskad!!!!!!(fantastiska Totalt Jävla Mörker)
14,jag har simmat!!
15,jag har blivit sjukt hes!
16,jag har INTE festivalknullat.(Äckel-päckel!)
17,jag har varit extremt nöjd!


har fått sms av jimmy oxå.
jag är ärligt talat besviken på dig.

jag är fittigt trött idag!ska bli gött att sova sen.
imorgon ska jag på massa möten o shit..

på fredag åker jag nog till mamma.fredag eller måndag.
får se när/om jag kommer tillbaka.

♥Fuck vad jag kommer sakna er mina gull-tjejer!♥

när jag kommer hem så ska jag börja på mina mediciner.
massa piller till Nina!
jag klarar inte av min ångest längre.palla vara ledsen lixom.

jag klarar knappt av att se dig,men samtidigt blir jag glad av att göra det.
glad först,ångest o ledsen efter..

När kan jag få mitt jävla avslut?!?!?!?

det finns snart ingenting kvar.
Nada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0