fires at midnight

fantastisk låt!<3

http://youtube.com/watch?v=L72e7OgW5j8

jag gillar ju väldigt blandad musik,och denna låten va jag helt galen i när jag va typ 15 eller nått.
det är en sjukt mysig låt!

just nu sitter jag bara o glor hemma hos mamma.som vanligt när jag är här:P

casper sover och jag är trött men jag kan itne sova så bra längre.
det suger pick><

jag funderar på att pierca mig igen:D
LOVE LOVE LOVE!

ska pierca marthe när jag kommer hem oxå..
gött att sticka lite!hehe^^

jag vet itne vad jag ska skriva,faktiskt.
vissa saker spökar inte mycke alls längre och det är SJUKT skönt!
jag och wikky.älskar dig syster!



Casper,du är det vackraste som finns!Älskar dig så mycket att det gör ont i hjärtat på mig..
utan dig skulle livet inte vara värt att leva. Det finns idioter som kan vara negativa mot dig och dem föraktar jag totalt.
du är det ABSOLUT vackraste på denna jord och du är mitt allt.just nu när jag skriver detta så ligger du och sover så gott.fast du va minsann envis med att du INTE va trött:P
sen ska mammsen hyra film så har vi myskväll,gullunge!ibland så känns det itne som om jag förtjänar något så vackert som dig.Du är det bästa jag har!!Ditt skratt är underbart och du är så jävla gullig!
Mamma älskar dig oerhört mycket,din lilla bus unge!<3<3


Kommentarer
Postat av: kim

När kommer du hem?

Förlåt att jag inte ringt, men vart utan pengar ett tag och vart på västkusten och lite var stans så jag har inte hunnit:/ Föööörlååååt mig!

Puss puss

2008-07-29 @ 17:45:17
URL: http://myredroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0