Beauty is truly in the heart of the beliver.

just nu sitter jag hos min love.Casper står brevid mig o småkikar lite på tven.
Martin har laddat ner lejonkungen 2 åt honom så han är hel-nöjd!^^

igår lyckades jag hitta julklappar åt johan o mimmi oxå.tur det!
värsta gulliga grejen till mimmi! Hon är ju ändå prinsessan i familjen.(så som pappa uttrycker det:P)
och värsta coola grejen åt Johan.hoppas de blir nöjda^^

i torsdags kom martin hem från hylte.
han överraskade mig big time!va hemma hos honom o plockade lite,kim va med mig oxå!
sen så hörde vi att det va någon som kom in o jag blev skit nervös.
kikade försiktigt ut i hallen o då såg jag min älskling!jag blev skit glad!!!

sen gick allihopa hem till mig o kollade på film. martin o jag sov hemma hos mig då.

på fredagen så lämnade jag o Martin casper på dagis.
Embla va där o blev skit glad när hon såg mig o casper^^
sen lyckades jag o martin missa bussen så vi gick upp o hälsade på Timo en sväng.
sen åkte vi till stan.jag handlade lite granna o martin med!
Klockan 4 så tog vi bussen hem,jag hämtade Casper så lagade vi mat o hade myskväll^^
Casper va galet lätt att lägga för ovanlighetens skull:) han brukar vara så jävla envis annars!
Efter det så kom sara förbi en sväng oxå!


ikväll ska jag o Casper ha myskväll har jag tänkt:)
tror att sara o embla kommer upp oxå.



Ooooh,nu vet jag precis vad jag ska köpa till min baby oxå!
fiiina och dyra grejen;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0