WHAAAAAATS UUUUP?!?!?

ja du...nu vill jag åka hem.hemläääägtan i bott.vill städa o ha alla mina grejer runt mig.vill att casper ska ha sina leksaker i närheten o sitt rum.jag vill träffa mina gulliga bitches som jag saknar så mycke..VILL LEKA!!!!
när jag kommer hem ska sara och jag leta upp folk så ska vi suuuupa!!det blir kul!

jag är glad nu:) du är en gullig människa:D

just för stunden har jag lite tandvärk.det suger><

Öppna din sms-inkorg.
Tryck neråt 5 gånger och öppna smset och läs.
Det blir svaret på fråga, och ytterligare 5 ggr för nästa.


1. Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
Saknar dig syster!<3

2. Vilken raggningsreplik faller du för?
Trivs du inte där du bor nu?

3. Vad var det första du sa i morse?
Tja cp.vi glömmer dig inte jämnt så du vet//äckeljohan och fuleric

4. Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Hihi nu åker jag en färja som heter nina:-D

5. Vad säger personen som gillar dig mest, om dig just nu?
Vet det.Förlåt hjärtat.Ska göra allt jag kan för att få det att funka om det är det du vill.kyssar

6. Vad säger du under förspel?
Jag sitter i cellen än.Saknar dig.Dåligt batteri så du vet.Kyssar

7. Och efteråt?
häktad i kd.Minst två veckor.saknar dig.kyssar

8. När du får barn, vad är deras första ord?
God natt älskling.Kyssar

9. När de är tonåringar, vad lär du dom?
va inte ledse jag försvinner inte:)

10. Vad säger du när du inte är sugen på att ha sex?
jag vet inte.när vill du att jag ska komma?puss

11. Vad är det första du säger till din mamma/pappa på morgonen?
japp.vi syns aldrig mer.lika bra jag hoppar framför tåget eller blir negerkung i afrika-


så,nu vet du!!hahahahh!
jag funderar på om jag ska sova snart.hmmmm.svårt detta:P
jag lyssnar på en gullig låt nu.tack patrik att du fixade den åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0