Mmm^^

jag är glad!japp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
pirrig i magen o jävlig<3
jag begriper inte hur du har lyckas med att få mig att känna så här!
fan,vad jag tycker om dig!

jag är skit kass på att uttrycka mig i telefon o öga mot öga men här i bloggen måste jag skriva ner det.
vill visa hela världen det!!
jag blir sjukt glad bara du skickar ett sms!ännu bättre när jag inte är beredd på det:P

jag längtar  som fan tills på fredag när du kommer till mig:D


Övrigt då:
idag har jag träffat:Kim,Maya,Sara,becca,Patrik och Katrin!
va i stan o shoppade lite.smink o brudiga grejer:P
sen kom jag hem o så hängde jag med sara till vårdcentralen.
sen tog jag en buss till  katrin.tacos o cola...snart ska jag trycka i mig kladdkaka oxå.hhahah!
jag är liiiite yr  oxå:P

Casper-älsklingen är hos patrik nu.saknar honom redan!men det ska bli gött med lite egen tid.
och jag bara väntar o väntar på att det ska bli fredag!!!!!

Robin,jag tycker om dig maaaassa!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0