jappjapp:D

så..hmm..
jag är hemma nu iaf.gött som fan!
nu längtar jag bara tills robin kommer^^

just för stunden så står jag vid 15-minuters datorn o tittar innan jag måste fixa med den jävla tvätten><
jag hatar att tvätta!usch><

igår va det fullt hus hemma hos mig!!!
sen gick alla utan katrin,som va hos mig o fikade o kollade på film.
vi ska ha tjejkväll på onsdag tänkte vi:D
det blir nice^^

idag har jag varit hos min läkare.han sa massa grejer som jag blev förvånad av att höra:P
ska på möte på soc imorgon oxå o sen är det dags för skola:P

ska träffa Maya o äta lite.
Någon dag framöver ska jag även pierca Frida! Septum blir det för hennes del.jag tycker att det är kul att sticka folk:P hahahhaha!!!

guuuud,jag längtar verkligen efter DIIIIG!!!
jag vill pussas o kramas!^^
ärligt talat,så måste jag berätta att jag blir så jävla glad av att höra din röst.
tyckte att va extra kul när du sa att du inte kan bli arg på mig,trots att jag ringer o väcker dig hela tiden:D
då måste du verkligen tycka om mig;)
hihi!
Jag är BARA din!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0