jahopp..

hmmm...idag så har jag inte gjort mycke,förutom att bråka med mamma då:/ jag blir så trött på henne.
hon verkar inte fatta att jag faktiskt är 21 så jag kan ta mina egna beslut utan att hon ska lägga sig i!

så vi bråkade ett bra tag o jag knäckte henne som vanligt^^
hon började grina så då lät jag henne vara ifred ett tag.sen kom hon o kramade mig för att vi ska minsann inte vara ovänner...(?)

imorgon blir det hemresa!ääääntligen!:D
längtar hem som fan.patrik ska möta mig o lillen vid tåget o sen ska jag hem o städa^^
o så kommer sara till mig oxå!får se vad vi hittar på.på måndag ska jag ha en dejt med roligaste prat-bus kompisen Sofie^^ ska bli kuuuul!!!:D

fan vad jag har hemlängtan nu!shit alltså!



och så vill jag att det ska gå cirka 2 veckor så jag får besök<3
jag är faktiskt lite pirrig i magen.Det va längesen så jag blir förvånad på mig själv nästan!
jag tänker på dig hela tiden.kan inte förstå hur du har lyckats "nästla in" dig i mitt huvud så fort!
men bara så du vet,om du känner att du inte vill vara seriös så låt mig vara.
jag klarar inte av massa skit,har fått nog av det nu..






jappjapp..just nu är jag lite hungrig men jag orkar fan itne gå till köket><
är upptagen med annat;)

när jag kommer hem ska jag träffa en läkare som förhoppningsvis ger mig nya mediciner.mina är as kassa.
ingen mildrad ångest här inte><

ska åka till min syster framöver oxå.hon har flyttat till en ny lägenhet o så..då ska vi kanske fixa dreads till mig!blir nog hel-svarta denna gången.ska bli gött.då håller mitt huvud sig varmt under vintern:P
hahahahah!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0