Jag är inte lycklig,men jag är förhoppningsvis på väg dit.

jag hoppas det iaf.

en sak kan jag säga:
jag är såå lycklig över att jag har kommit över dig.
nu finns det inget,absoult inget kvar hos mig som du skulle kunna få tillbaka.
jag såg dina blickar sist vi sågs o de gjorde mig förvirrad,men det orkar jag knappt tänka på längre.
alla tårar som jag har gråtit pga dig va du aldrig värd.fan va synd att jag inte kom på det tidigare!
du gjorde mig bara ledsen i slutet.om man är kär o är i ett förhållande så ska man väl vara lycklig?
jag ångrar så in i helvete när du nedvärderade mig så grovt och jag förlät dig hela tiden.
jag har ärligt talat förlorat en otroligt nära vän pga dig.jag fattar inte hur jag kunde vara så svag.
sen när det hade tagit slut PÅ RIKTIGT så tog det typ 5 veckor så ringde du mig o gnällde.
jag hade istortsett slutat tänka på dig då och så ringer du och så blossar alla känslor upp igen><
Gör ju itne saken bättre att du hade skaffat en ny då,och även henne nedvärderar du,iaf varje gång hon kommer på tal inför mig.fast du försöker minsann undvika att nämna hennes namn.innan har jag varit brutalt hatisk mot henne,och helt utan anledning.det är ju för fan du som skulle vara måltavlan för allt mitt hat!!
den enda som du värdesätter är dig själv.konstigt nog!!Du tror att du är något,men vet du vad?du är ingenting!!
guuud,det är så skönt att få ur sig allt som jag tänker om dig.det är typ aldrig några positiva tankar längre.
så,nu är jag trött på dig.ditt nummer är raderat och jag hoppas att jag glömmer det snart,du är inte värd någon plats i min hjärna eller mitt hjärta..så,hej då.hoppas att alla genomskådar din falska,vidriga fasad.ha ett fasansfullt liv nu,martin!


så,då va det avklarat!bort med honom!hihhihi!
jag är FORTFARANDE hos mamma.
känns som om jag aldrig kommer komma hem:(
men när det väl blir av så blir det feeest!:D
längtar hem.

på senaste tiden har jag blivit riktigt förvirrad på mig själv.

jag vill ha någon som uppoffrar sig för mig och som jag vill uppoffra mig för.
jag vill känna att jag är värd att kämpa för,värd att bli älskad...
jag vill bli fnittrig o pirrig i magen,jag vill bli lycklig.


jag orkar fan inte att vela runt längre.
jag vill ha något seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0