Hmm..



just nu sitter jag är o glor i vanlig ordning.
jag är lite deppig,vet inte varför><

har hemlängtan oxå.
tror knappast att jag flyttar till östersund.
karlstad är hemma för mig ju!!!

en fånig anledning till att jag vílle flytta va ju pga miffot.men det har jag kommit över nu:D
jag lämnar fan inte mina bitches!
Love Love Love till alla er!
jag älskar er.skulle inte vara hel utan er!

jag är extremt fjantig dessutom.shit,vad känslig jag har blivit><
tar åt mig av ingenting..hmm!

idag har jag varit på promenad i skogen med mamma och Casper.
vi hittade massa smultron^^
irrade runt i skogen vilket inte riktigt passar mig,men vad fan,man får ju offra sig liiiite.
mina byxor va lortiga när vi kom från skogen.vi satt på nån jävla jordhög o drack saft så då fick jag dirt om my pants:P
blev itne bättre av att vi gick förbi lekplatsen på vägen tillbaka till mamma,så då fick Casper åka lite rutschkana o jag kollade på.sen hittade jag en lekgrej för smååååå ungar.fanns som ett litet hål som man kunde krypa in i och jag va tvungen att testa om jag fick plats,(vilket jag fick,det va på fitthåret alltså!)
det va roligt iaf.så då fick jag dessutom gräsfläckar på byxorna.fiiiiint!(inte)

sen skulle vi hem o äta.bäj hade gjort korv o makaroner.jag gillar inte makaroner så värst men jag fick tvinga i mig lite iaf.
har även färgat luggen idag.lite fräschare färg nu faktiskt!:)
den är fortfarande grön^^

just nu lyssnar jag på "I Wanna Grow Old With You" med adam sandler.
skit söt låt!

jag är lite skeptisk på allt typ.har så jävla svårt att tro på att någon ärligt talat vill vara med mig.
jag har varit med om för mycke skit för att kunna tro på det...jag vet att jag inte är märkvärdig alls så varför skulle någon nöja sig med mig?jag är bara komplicerad:(



men nu är det så att jag faktiskt tycker om en viss person..,får se vart det leder!!



nu lyssnar jag på "synd att du är så söt"
"Men nu så har du fastnat långt inom mig,och jag behöver bränsle som kyssar ifrån dig"
gulligt!


fan,jag vill pussas!!
Och så vill jag umgås med roligt folk igen.
Och så vill jag ha den dära filmkvällen!!!KOM TILL MIG DIREKT NÄR JAG HAR KOMMIT HEM,FFS!!!;)

Kommentarer
Postat av: kim

jag kommer hem till dig när du är hemma.

2008-08-11 @ 08:57:37
URL: http://myredroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0