?????????????????

Hmm...idag har allt varit stört typ><
jag orkar inte med sånt.
KAN DU FATTA ATT JAG ÄR ÖMTÅLIG,JÄVLA FITTA?!




usch.jag blir så arg!
jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt skiten heller.
Fittkärringar hela bunten!!!!

nu dröjer det nog inte tills jag kommer hem!!
ska bli sååååå gött!!
då kommer jag nog vara lite gladare igen och så ska jag antagligen ha fest oxå.
och så hoppas jag att den dära-dära ska komma till mig.:D
JAG VILL PUSSAS!!!
och så är det med det^^

idag har jag ringt o ringt o ringt igen till massa jobbiga ställen><
och så har jag haft värsta ångest attackerna.
bölade som en jävla idiot förut.
'Usch><

Sen kom bäjs kompis (P.A) med 2 filmer till mig.
jag säger inte vilka det va men jag kan upplysa om att det va 2 disney filmer.
AJ LÖÖÖÖV DISNEY!

så...vet inte vad jag ska skriva riktigt..


JAG TYCKER OM DIG!<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

DISNEY :D

2008-08-14 @ 12:55:20
URL: http://freewebs.com/sugarskin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0